Jak możemy
Ci pomóc?

Aktualności

Nowelizacja ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów

W dniu 17 kwietnia 2016 roku weszły w życie przepisy nowelizujące ustawę o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. Nr 184 z późn. zm.). Celem wprowadzonych zmian jest przede...

27.04.16 Więcej →

Grupowa zmiana sprzedawcy energii

Akcja Energia Razem organizowana jest przez Federację Konsumentów pod honorowym patronatem Urzędu Regulacji Energetyki. Działania mają na celu wsparcie konsumentów oraz zagwarantowanie im uczciwych i...

20.04.16 Więcej →

Pozew zbiorowy przeciwko Generali Życie TU SA - opłaty likwidacyjne

Uprzejmie informuję, że w dniu 30 czerwca 2015 r. Sąd Okręgowy w Warszawie zamieścił w Gazecie Wyborczej ogłoszenie o wszczęciu postępowania grupowego o zapłatę przeciwko Generali Życie Towarzystwo...

14.07.15 Więcej →

Przypominamy przed wakacjami – co warto wiedzieć?

Miejski Rzecznik Konsumentów w Tychach informuje o wspólnej akcji 36 instytucji, której celem jest zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo oraz prawa i obowiązki konsumentów w okresie urlopów...

14.07.15 Więcej →

Ważne - bonifikata z tytułu przerwy w dostawie energii

Tauron Dystrybucja sp. z o.o.   informuje o możliwości ubiegania się o bonifikatę z tytułu niedostarczonej energii elektrycznej w przypadku awarii trwającej dłużej niż 24...

13.07.15 Więcej →

Nowe prawa konsumentów

Informujemy, iż w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przygotował specjalną stronę internetową:  ...

27.03.15 Więcej →

Zasady rozpatrywania wniosków

Miejski Rzecznik Konsumentów udziela porad i informacji osobiście w swojej siedzibie, w godzinach urzędowania:
Poniedziałek - Środa: 8:00 – 15:30
Czwartek: 8:00 – 17:30
Piątek: 8:00 – 13:30
Konsumenci (mieszkańcy Tychów) mogą zgłaszać do Miejskiego Rzecznika Konsumentów pisemne wnioski o pomoc wraz z kserokopią dotychczasowo zgromadzonej dokumentacji w sprawie.
Miejski Rzecznik Konsumenta udziela pomocy elektronicznie - poprzez platformę EPUAP

Miejski Rzecznik Konsumentów udziela konsumentom (mieszkańcom Tychów) porad i informacji telefonicznie pod numerami telefonu: 32 780-50-63, 32 776-36-77 w godzinach urzędowania.
Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...