Aktualności

Przypominamy przed wakacjami – co warto wiedzieć?

14.07.15

Miejski Rzecznik Konsumentów w Tychach informuje o wspólnej akcji 36 instytucji, której celem jest zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo oraz prawa i obowiązki konsumentów w okresie urlopów...

„Przed wakacjami – co warto wiedzieć?”

27.06.17

W związku z nadchodzącym czasem urlopowym, przypominamy o corocznej akcji informacyjnej prowadzonej przez instytucje działające na rzecz ochrony interesów konsumentów pod hasłem „Przed wakacjami – co warto wiedzieć?”.

„ABC MAŁEGO KONSUMENTA” kampania edukacyjna

30.05.17

W ramach realizowanego zadania w zakresie prowadzenia edukacji konsumenckiej w dniu 25 maja 2017 roku w sali konferencyjnej Centrum Balbina pracownicy biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów...

Sprawozdanie z działalności Rzecznika w 2016 roku

31.03.17

Szczegółowe informacje o działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów w 2016 roku znajdą Państwo w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Tychy.

Gorączka świątecznych zakupów

14.12.16

W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia, Miejski Rzecznik Konsumentów radzi jak świadomie i bezpiecznie przetrwać świąteczne zakupy.

„Klikamy z głową”

25.10.16

W dniach 20 – 21 października br. w Centrum Balbina w Tychach odbyły się warsztaty organizowane w ramach kampanii Urzędu Komunikacji Elektronicznej przy udziale Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Tychach.

Prawa pasażera

21.07.16

Jedną z instytucji realizujących kampanie z zakresu procedury reklamacyjnej usług turystycznych jest Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) . Aktualnie prowadzona jest II edycja akcji ECK...

Bezpłatna Infolinia Konsumencka

31.05.16

801 440 220   to nowy numer bezpłatnej Infolinii Konsumenckiej, uruchomionej przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Bezpłatne informacje prawne można uzyskać w dni...

ZAPROSZENIE - kampania edukacyjna UKE dla szkół

18.05.16

Urząd Komunikacji Elektronicznej przy udziale Miejskiego Rzecznika Konsumentów prowadzi kampanię edukacyjną pod hasłem „MÓJ SMARTFON, MÓJ MAŁY ŚWIAT – KLIKAM Z GŁOWĄ” , skierowaną do...

Podejrzane praktyki firm telekomunikacyjnych

18.05.16

Na przestrzeni ostatnich miesięcy do biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Tychach zgłosiło się już kilkadziesiąt osób, które, jak twierdzą, zostały wprowadzone w błąd...

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...