Jak możemy
Ci pomóc?

Aktualności

14 listopada - Światowy Dzień Seniora

  W dniu 17 października obchodziliśmy Dzień Sprzedaży Bezpośredniej, czyli transakcji dokonywanych poza stałym miejscem prowadzonej przez sprzedawcę działalności tj. na pokazach w...

14.11.18 więcej →

Kary dla sprzedawców energii

W związku z przeprowadzonymi przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów postępowaniami w sprawie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów, Prezes Urzędu wydał decyzje...

19.10.18 więcej →

BEZPIECZNY SENIOR - projekt Fundacji "Kopalnia Kreatywności"

W dniu 30 sierpnia 2018 roku w Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach odbyła się prelekcja na temat praw konsumentów - seniorów. Spotkanie zostało zorganizowane przez Fundację...

05.10.18 więcej →

Kto może pomóc rozstrzygnąć spór dotyczący jakości żywności ?

Centrum Polubownego Rozwiązywania Sporów dot. Żywności to podmiot utworzony przez Polską Federacją Producentów Żywności, uprawniony do prowadzenia postępowan ADR. Specjalizuje się...

21.09.18 więcej →

Lepsza ochrona pasażerów kolei - Rzecznik Praw Pasażera Kolei

Pasażerom kolei w rozwiązaniu sporów pomocy udziela Rzecznik Praw Pasażera Kolei .  Rzecznik może na wniosek pasażera prowadzić postępowanie, którego stroną jest przewoźnik...

21.09.18 więcej →

Powakacyjne roszczenia lotnicze - webinar ECK i ULC

Czas wakacji obfituje w przyjemne wspomnienia. Czasami jednak są one przeplatane gorszymi doświadczeniami… np. wielogodzinnym oczekiwaniem na samolot, zniszczonym czy zagubionym przez linię lotniczą bagażem.

31.08.18 więcej →

Zasady rozpatrywania wniosków

Miejski Rzecznik Konsumentów udziela porad i informacji osobiście w swojej siedzibie, w godzinach urzędowania:
Poniedziałek - Środa: 7:30 – 15:30
Czwartek: 7:30 – 17:30
Piątek: 7:30 – 13:30
Konsumenci (mieszkańcy Tychów) mogą zgłaszać do Miejskiego Rzecznika Konsumentów pisemne wnioski o pomoc wraz z kserokopią dotychczasowo zgromadzonej dokumentacji w sprawie.
Miejski Rzecznik Konsumenta udziela pomocy elektronicznie - poprzez platformę EPUAP

Miejski Rzecznik Konsumentów udziela konsumentom (mieszkańcom Tychów) porad i informacji telefonicznie pod numerami telefonu: 32 780-50-63, 32 776-36-77 w godzinach urzędowania.
Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa. WEJDŹ » ×