10 września 2015 15:48

Rzecznik wszczyna postępowanie po wyczerpaniu przez konsumenta drogi postępowania reklamacyjnego. Poniżej znajdziesz schemat, który opisuje możliwe scenariusze działania.

   

 

 

 

 

Jeśli zastanawiasz się:

 

czy musisz umówić się na spotkanie?

ile to kosztuje?

czy wystarczy wysłać e-mail z prośbą o pomoc?

 

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz tutaj. 

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.