10 września 2015 16:06
  1. Informacji i porad prawnych udziela się w formie:
  • ustnej podczas osobistego zgłoszenia
  • telefonicznej pod numerami tel. 32 776 36 77
  • drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej ePUAP – o ile Wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny złożony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego ePUAP
  • pisemnej na wniosek konsumenta

 

  1. Termin udzielenia odpowiedzi:
  • bez zbędnej zwłoki
  • rzecznik udziela odpowiedzi na wnioski konsumentów w kolejności wpływu
  • okres oczekiwania na odpowiedź zależy od charakteru i stopnia skomplikowania sprawy

 

  1. Rzecznik udziela porad i informacji prawnych wyłącznie konsumentom tj.osobom fizycznym, dokonującym z przedsębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 kodeksu cywilnego) zamieszkałym w Tychach

 

  1. Rzecznik nie udziela porad i informacji prawnych w zakresie:
  • prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • ochrony danych osobowych,
  • sporów z przedsiębiorcą zagranicznym,
  • praw pacjenta,
  • prawa spółdzielczego,
  • naruszenia dóbr osobistych,
  • upadłości konsumenckiej

 

  1. Koszty:
  • Porady i informacje prawne udzielane są bezpłatne.
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.