17 października 2019 10:12

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 20 sierpnia 2019 roku wydał decyzję numer RKR - 2/2019 wobec spółki Nowa Telefonia z Warszawy oferującej usługi telekomunikacyjne.

Ze skarg skierowanych do UOKiK wynikało, że przedstawiciele Nowej Telefonii mogli wprowadzać konsumentów w błąd sugerując, że reprezentują ich dotychczasowego operatora, który oferuje im zmianę warunków na korzystniejsze.

Jeśli zatem w okresie od 2016 roku do sierpnia 2019 roku złożyłeś reklamację lub skargę na podszywanie się przez Nową Telefonię pod twojego dotychczasowego operatora, przysługuje Ci:

  • 60 zł rekompensaty  dla każdego klienta, który złożył reklamację do firmy lub skargę np. do UOKiK czy rzecznika konsumentów,
  • zwrot zapłaconych kar tym konsumentom, którzy po odrzuceniu lub nierozpatrzeniu reklamacji czy skargi rozwiązali umowy z Nową Telefonią,
  • umożliwienie rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów osobom, które po odrzuceniu lub nierozpatrzeniu reklamacji czy skargi nadal są abonentami firmy.

 

Prezes UOKiK zobowiązał Spółkę do zawiadomienia konsumentów listem poleconym o przysługujących im rekompensatach.

 

 

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.