Jak możemy
Ci pomóc?

Zasady rozpatrywania wniosków

Miejski Rzecznik Konsumentów udziela porad i informacji osobiście w swojej siedzibie, w godzinach urzędowania:
Poniedziałek - Środa: 7:30 – 15:30
Czwartek: 7:30 – 17:30
Piątek: 7:30 – 13:30
Konsumenci (mieszkańcy Tychów) mogą zgłaszać do Miejskiego Rzecznika Konsumentów pisemne wnioski o pomoc wraz z kserokopią dotychczasowo zgromadzonej dokumentacji w sprawie.
Miejski Rzecznik Konsumenta udziela pomocy elektronicznie - poprzez platformę EPUAP

Miejski Rzecznik Konsumentów udziela konsumentom (mieszkańcom Tychów) porad i informacji telefonicznie pod numerem telefonu: 32 776-36-77 w godzinach urzędowania.
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.