Jak możemy
Ci pomóc?

Aktualności

Rekompensaty dla klientów Nowa Telefonia

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 20 sierpnia 2019 roku wydał decyzję numer RKR - 2/2019 wobec spółki Nowa Telefonia z Warszawy oferującej usługi...

17.10.19 więcej →

Relacja z wydarzenia: Dzień Seniora w ZUS Tychy

W dniu 16 października 2019 roku w ramach Dnia Seniora organizowanego przez ZUS  w Tychach, pracownicy Wydziału udzielali porad prawnych z zakresu prawa konsumenckiego oraz rozdawali...

16.10.19 więcej →

Dzień Seniora w ZUS Tychy 16.10.2019

  Zapraszamy zainteresowane osoby starsze na Dzień Seniora organizowany przez Oddział ZUS w Tychach w dniu 16 października 2019 roku. W tym roku po raz pierwszy Miejski Rzecznik...

02.10.19 więcej →

Nowa platforma edukacyjna dla konsumentów

Fundacja Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej oraz Stowarzyszenie Aquila jako konsorcjum wygrały konkurs ogłoszony przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów .   W latach...

09.05.19 więcej →

Przedsiębiorco, "Poznaj swojego kontrahenta" - wspólna kampania PSSB, Federacji Konsumentów i UOKiK

Dostrzegając potrzebę zwiększenia uwagi społecznej oraz intensyfikacji działań o charakterze edukacyjnym dotyczących szczególnej grupy konsumentów, jaką są osoby starsze, Miejski...

05.04.19 więcej →

Rodzicu! Sprawdź treść umowy zawartej z prywatnym przedszkolem lub żłobkiem

Rodzicu! Zawierając umowę z prywatnym przedszkolem lub żłobkiem również jesteś konsumentem i masz swoje prawa! Jeśli podpisałeś lub zamierzasz podpisać umowę o opiekę nad...

29.03.19 więcej →

Zasady rozpatrywania wniosków

Miejski Rzecznik Konsumentów udziela porad i informacji osobiście w swojej siedzibie, w godzinach urzędowania:
Poniedziałek - Środa: 7:30 – 15:30
Czwartek: 7:30 – 17:30
Piątek: 7:30 – 13:30
Konsumenci (mieszkańcy Tychów) mogą zgłaszać do Miejskiego Rzecznika Konsumentów pisemne wnioski o pomoc wraz z kserokopią dotychczasowo zgromadzonej dokumentacji w sprawie.
Miejski Rzecznik Konsumenta udziela pomocy elektronicznie - poprzez platformę EPUAP

Miejski Rzecznik Konsumentów udziela konsumentom (mieszkańcom Tychów) porad i informacji telefonicznie pod numerami telefonu: 32 780-50-63, 32 776-36-77 w godzinach urzędowania.
Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa. WEJDŹ » ×