Aktualności

 UWAGA!

Od 10 maja 2021 roku przywracamy możliwość umówienia się na spotkanie z pracownikiem wydziału Miejskiego Rzecznika Konsumentów. 

  

PORADĘ  uzyskasz:

 

osobiście:                 po wcześniejszym umówieniu terminu – zadzwoń!

telefonicznie:           32 776 36 77, 32 780 50 63

elektronicznie:         rzecznik.konsumenta@umtychy.pl,

ePUAP:                      ePUAP    

Messenger:               Facebook

 

WNIOSEK O INTERWENCJĘ  złożysz:

 

osobiście:           

po wcześniejszym umówieniu terminu – zadzwoń!

korespondencyjnie:         

- wysyłając list na adres: ul. Barona 30/410,  43-100 Tychy

- wrzucając list do specjalnej skrzynki na korespondencję ustawionej przed Urzędem Miasta Tychy (al. Niepodległości 49)

elektronicznie:

złoż wniosek przez ePUAP   

 

Nie wiesz jak wysłać wniosek przez ePUAP?     Tutaj znajdzesz krótką instrukcję.

 

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa. WEJDŹ » ×