Uwaga! Zmiany w obsłudze klientów w wydziale
7 maja 2021 8:25
PORADĘ uzyskasz:
osobiście: w biurze rzecznika konsumentów: ul. Barona 30/410, 43-100 Tychy
telefonicznie: 32 776 36 77, 32 780 50 63
elektronicznie: rzecznik.konsumenta@umtychy.pl,
ePUAP: ePUAP
Messenger: Facebook
WNIOSEK O INTERWENCJĘ złożysz:
osobiście:
- w biurze rzecznika konsumentów: ul. Barona 30/410, 43-100 Tychy
korespondencyjnie:
- wysyłając list na adres: ul. Barona 30/410, 43-100 Tychy
- wrzucając list do specjalnej skrzynki na korespondencję ustawionej przed Urzędem Miasta Tychy (al. Niepodległości 49)
elektronicznie:
złoż wniosek przez ePUAP
Nie wiesz jak wysłać wniosek przez ePUAP? Tutaj znajdzesz krótką instrukcję.