7 maja 2021 8:25

   

PORADĘ  uzyskasz:

 

osobiście:                 w biurze rzecznika konsumentów:  ul. Barona 30/410,  43-100 Tychy 

telefonicznie:           32 776 36 77, 32 780 50 63

elektronicznie:         rzecznik.konsumenta@umtychy.pl,

ePUAP:                      ePUAP    

Messenger:               Facebook

 

WNIOSEK O INTERWENCJĘ  złożysz:

 

osobiście:           

-  w biurze rzecznika konsumentów:   ul. Barona 30/410,  43-100 Tychy  

korespondencyjnie:         

- wysyłając list na adres: ul. Barona 30/410,  43-100 Tychy

- wrzucając list do specjalnej skrzynki na korespondencję ustawionej przed Urzędem Miasta Tychy (al. Niepodległości 49)

elektronicznie:

złoż wniosek przez ePUAP   

 

Nie wiesz jak wysłać wniosek przez ePUAP?     Tutaj znajdzesz krótką instrukcję.

 

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.