Aktualności

   

PORADĘ  uzyskasz:

 

osobiście:                 w biurze rzecznika konsumentów:  ul. Barona 30/410,  43-100 Tychy 

telefonicznie:           32 776 36 77, 32 780 50 63

elektronicznie:         rzecznik.konsumenta@umtychy.pl,

ePUAP:                      ePUAP    

Messenger:               Facebook

 

WNIOSEK O INTERWENCJĘ  złożysz:

 

osobiście:           

-  w biurze rzecznika konsumentów:   ul. Barona 30/410,  43-100 Tychy  

korespondencyjnie:         

- wysyłając list na adres: ul. Barona 30/410,  43-100 Tychy

- wrzucając list do specjalnej skrzynki na korespondencję ustawionej przed Urzędem Miasta Tychy (al. Niepodległości 49)

elektronicznie:

złoż wniosek przez ePUAP   

 

Nie wiesz jak wysłać wniosek przez ePUAP?     Tutaj znajdzesz krótką instrukcję.

 

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa. WEJDŹ » ×