Aktualności

 UWAGA!

Od 29 marca 2021 roku do odwołania, nie będzie możliwe osobiste spotkanie z pracownikiem wydziału Miejskiego Rzecznika Konsumentów. 

 

Możesz do nas zadzwonić albo wysłać e-mail lub wrzucić dokumenty do specjalnej skrzynki pod Urzędem Miasta. Te formy kontaktu są tak samo skuteczne!

 

Jeśli nie wiesz, czy Twoja sprawa wkrótce się nie przedawni, skorzystaj z informacji zamieszczonych tutaj:https://konsument.umtychy.pl/przedawnienie

 

PORADĘ  uzyskasz wyłącznie:

 

telefonicznie:           32 776 36 77, 32 780 50 63

elektronicznie:         rzecznik.konsumenta@umtychy.pl,

ePUAP:                      https://epuap.gov.pl/wps/portal

Messenger:                 Facebook

 

WNIOSEK O INTERWENCJĘ  złożysz:

 

korespondencyjnie:         

- wysyłając list na adres: ul. Barona 30/410,  43-100 Tychy

- wrzucając list do specjalnej skrzynki na korespondencję ustawionej przed Urzędem Miasta Tychy (al. Niepodległości 49)

elektronicznie:

złoż wniosek przez ePUAP    

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa. WEJDŹ » ×