15 kwietnia 2011 17:30

Uwaga !

  • Miejski Rzecznik Konsumentów udziela pomocy wyłącznie konsumentom, tj.  osobom fizycznym, dokonującym czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 kodeksu cywilnego)
 
  • Miejski Rzecznik Konsumentów w Tychach właściwy jest do przyjmowania wniosków wyłącznie od mieszkańców Tychów:
 
  • Pisemnie

Miejski Rzecznik Konsumentów

ul. Barona 30 p.410

43-100 Tychy

po wypełnieniu wniosku (pobierz) oraz przedłożeniu kserokopii dotychczasowo zgromadzonej dokumentacji w sprawie  
  • Elektronicznie poprzez platformę ePUAP
  • Telefonicznie
Tel/Fax (032) 780-50-63 Tel (032) 776-36-77   wraz z dotychczasowo zgromadzoną dokumentacją w sprawie.    
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.