4 października 2011 11:59
Wybuchająca zapalniczka, grzechotka, z której groszki wpadają wprost do malutkiej buzi dziecka, niebezpieczny samochód – niestety, my konsumenci nie możemy się czuć całkiem bezpieczni mimo, iż bezpieczeństwo gwarantują nam przepisy i instytucje państwowe.  

„Kupuj bez ryzyka” to kampania edukacyjna na temat bezpieczeństwa produktów, która prowadzona jest w okresie od dnia 1 października do dnia 31 grudnia 2011 r. przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich na stronie www.bezryzyka.skp.pl.

W czasie trwania kampanii konsumenci mogą zapoznać się między innymi z aktualnymi informacjami o niebezpiecznych produktach, przepisami prawnymi, artykułami, które przybliżają tematykę bezpieczeństwa produktów. Można też będzie wziąć udział w konkursie z nagrodami. Po niebezpiecznych konsumenckich meandrach oprowadzi czytelników bohaterka naszych opowieści – sympatyczna Babcia Stasia. Jej przygody, opisane w dziesięciu odcinkach, pojawią się na stronie w średnio cotygodniowych odstępach czasu.

„Mamy nadzieję, że kampania „Kupuj bez ryzyka” przyczyni się do podniesienia świadomości polskich konsumentów i zwiększenia ich bezpieczeństwa. Zapraszam także na stronę Stowarzyszenia na facebook.com/konsumenci, co umożliwi łatwiejsze otrzymywanie aktualnych informacji o artykułach i konkursach organizowanych w ramach kampanii.” – mówi Grażyna Rokicka, Prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.

 

Zadanie finansowane jest ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

  Więcej informacji na stronie www.bezryzyka.skp.pl    
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.