Dyżur Miejskiego Rzecznika Konsumentów w tygodniku „Twoje Tychy”
Zbliżający się okres świąteczny sprzyja dokonywaniu nieprzemyślanych zakupów. Zdarza się, że zachęceni rabatami i świątecznymi promocjami, dokonujemy zakupu towarów, które w rzeczywistości nie są nam potrzebne, są niepełnowartościowe, przestały nam się podobać czy okazały się być nietrafionym prezentem. O przysługujących nam w tym zakresie uprawnieniach możemy przeczytać w ostatnim wydaniu tygodnika „Twoje Tychy” nr 50/264 z dnia 11 grudnia 2012 roku bądź w jego elektronicznym wydaniu na stronie: http://www.tychy.pl/2012/12/11/czytelnicy-pytaja-o-swiateczne-zakupy/. Znajdziecie tam Państwo relację z pełnionego przez Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Tychach w dniu 4 grudnia 2012 roku dyżuru telefonicznego, podczas którego udzielano odpowiedzi na nurtujące konsumentów pytania.
Katarzyna Szostak - Zjawiony
Miejski Rzecznik Konsumentów