21 lipca 2016 12:47

Jedną z instytucji realizujących kampanie z zakresu procedury reklamacyjnej usług turystycznych jest Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK).

Aktualnie prowadzona jest II edycja akcji ECK Polska pt. "Wakacyjne latanie", która ma na celu przybliżenie uregulowań dotyczących praw pasażerów.
Pod podanym poniżej adresem znajdą Państwo informacje co zrobić w przypadku odwołania, opóźnienia lotu, odmowy przyjęcia na pokład lub w razie zagubienia bagażu.

Życząc bezpiecznych lotów i udanych wakacyjnych podróży zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronie: http://www.konsument.gov.pl/pl/news/823/100/Wakacyjne-latanie.html



Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.