28 maja 2020 9:52

TREŚĆ REKLAMACJI:

  1. Imię i nazwisko oraz adres zamieszkania konsumenta
  2. Numer telefonu i/lub numer umowy
  3. Określenie przedmiotu reklamacji - opis problemu
  4. Opis okoliczności uzasadniających reklamację
  5. Roszczenie
  6. Podpis konsumenta

FORMA ZŁOŻENIA REKLAMACJI:

w każdej jednostce operatora, za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną (jeśli przedsiębiorca przewiduje taką możliwość).

 

TERMIN NA ROZPATRZENIE REKLAMACJI:

30 dni   od dnia jej złożenia. Do zachowania terminu wystarczające jest nadanie przez przedsiębiorcę odpowiedzi ww. terminie.   W sytuacji niedochowania przez przedsiębiorcę ww. terminu, zgodnie z mocą ustawy   reklamacja zostaje uznana za zasadną.

 

PRZEDAWNIENIE ROSZCZEŃ

 

Roszczenia wynikające z umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych przedawniają się z upływem   3 lat.   Termin przedawnienia liczy się od dnia wymagalności, tj. ostatniego dnia, do którego należało uregulować żądaną przez przedsiębiorcę kwotę. Obecnie upływ okresu przedawnienia uwzględniony jest przez sąd tylko na zarzut strony postępowania, nie z urządu.

Podstawa prawna:

art. 108 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku - Prawo telekomunikacyjne

art. 118-125 kodeksu cywilnego

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.