Aktualności
Akty prawne
18 kwietnia 2011 8:28
Ustawa z dnia z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z dnia 21 marca 2007 r.)
Ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. z dnia 20 września 2007 r.)
Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o...
Sprawozdania z działalności Rzecznika
18 kwietnia 2011 7:14
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok 2014
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok 2013
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok 2012
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok...
Sprawozdania z działalności Rzecznika
18 kwietnia 2011 7:14
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok 2014
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok 2013
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok 2012
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok...
Sprawozdania z działalności Rzecznika
18 kwietnia 2011 7:14
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok 2014
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok 2013
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok 2012
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok...
Sprawozdania z działalności Rzecznika
18 kwietnia 2011 7:14
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok 2014
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok 2013
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok 2012
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok...
Aktualności
15 kwietnia 2011 18:15
Wielkanocne jaja - czy wiesz, co kupujesz?
Kredyt konsumencki na nowych zasadach
Informacje dotyczące zasad udzielania porad i informacji prawnych
15 kwietnia 2011 17:53
Informacji i porad prawnych udziela się w formie:
ustnej podczas osobistego zgłoszenia
telefonicznej pod numerami tel. 32 780 50 63, 32 776 36 77
drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej ePUAP - o ile Wnioskodawca posiada bezpieczny podpis...
Ważne informacje dotyczące przebiegu prowadzonego przez rzecznika postępowania wyjaśniającego
15 kwietnia 2011 17:51
Moment wszczęcia postępowania:
rzecznik występuje do przedsiębiorcy dopiero po wyczerpaniu przez konsumenta drogi postępowania reklamacyjnego.
na wniosek konsumenta złożony ustnie w siedzibie biura, pisemnie bądź drogą elektroniczną poprzez ePUAP (wzór wniosku o interwencję – do pobrania ...
Inne organy właściwe dla konkretnych kategorii
15 kwietnia 2011 17:42
SPRAWY POZAKONSUMENCKIE
SPRAWY PRACOWNICZE
Państwowa Inspekcja Pracy
ul. Krucza 38/42 pok. 502
00-926 Warszawa
www.pip.gov.pl
SPRAWY SPÓŁDZIELCZE
Krajowa Rada Spółdzielcza
ul. Jasna 1
00-013 Warszawa
telefon +48 022 596 43 00
OCHRONA DANYCH...
Pozostałe instytucje udzielające pomocy z zakresu ochrony interesów konsumentów
15 kwietnia 2011 17:41
USŁUGI FINANSOWE
Arbiter Bankowy przy Związku Banków Polskich Bankowy Arbitraż Konsumencki ul. Kruczkowskiego 8 00-380 Warszawa telefon (0-22) 48 68 400 http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4 Sąd Polubowny przy Związku...