Aktualności
WAKACJE – CO WARTO WIEDZIEĆ? ZMIANA PRZEPISÓW OD 1 LIPCA 2018 ROKU.
9 lipca 2018 0:00
W dniu 1 lipca 2018 roku weszły w życie nowe przepisy dotyczące imprez turystycznych i usług powiązanych (do umów podpisanych przed tą datą stosuje się dotychczasowe zasady).
RODO Ochrona danych osobowych - 25 maja 2018
25 maja 2018 8:48
od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie ich swobodnego przepływu (tzw. RODO).
„ABC MAŁEGO KONSUMENTA” kampania edukacyjna
30 maja 2017 11:05
W ramach realizowanego zadania w zakresie prowadzenia edukacji konsumenckiej w dniu 25 maja 2017 roku w sali konferencyjnej Centrum Balbina pracownicy biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów zorganizowali warsztaty dla uczniów klas trzecich tyskich szkół podstawowych pod hasłem...
Sprawozdanie z działalności Rzecznika w 2016 roku
31 marca 2017 8:47
Szczegółowe informacje o działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów w 2016 roku znajdą Państwo w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Tychy.
Gorączka świątecznych zakupów
14 grudnia 2016 11:47
W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia, Miejski Rzecznik Konsumentów radzi jak świadomie i bezpiecznie przetrwać świąteczne zakupy.
„Klikamy z głową”
25 października 2016 13:59
W dniach 20 – 21 października br. w Centrum Balbina w Tychach odbyły się warsztaty organizowane w ramach kampanii Urzędu Komunikacji Elektronicznej przy udziale Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Tychach.
Prawa pasażera
21 lipca 2016 12:47
Jedną z instytucji realizujących kampanie z zakresu procedury reklamacyjnej usług turystycznych jest Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) . Aktualnie prowadzona jest II edycja akcji ECK Polska pt. "Wakacyjne latanie", która ma na celu przybliżenie uregulowań dotyczących praw pasażerów. ...
Bezpłatna Infolinia Konsumencka
31 maja 2016 11:01
801 440 220 to nowy numer bezpłatnej Infolinii Konsumenckiej, uruchomionej przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Bezpłatne informacje prawne można uzyskać w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00 (koszt połączenia zgodny z taryfą...
ZAPROSZENIE - kampania edukacyjna UKE dla szkół
18 maja 2016 10:06
Urząd
Komunikacji Elektronicznej przy udziale Miejskiego Rzecznika Konsumentów
prowadzi kampanię edukacyjną pod hasłem „MÓJ SMARTFON, MÓJ MAŁY ŚWIAT – KLIKAM
Z GŁOWĄ” , skierowaną do najmłodszych konsumentów. Dzisiejsze
telefony są urządzeniami wielofunkcyjnymi, nie tylko służą do...
Podejrzane praktyki firm telekomunikacyjnych
18 maja 2016 9:19
Na przestrzeni
ostatnich miesięcy do biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Tychach zgłosiło
się już kilkadziesiąt osób, które, jak twierdzą, zostały wprowadzone w błąd przez
nieuczciwych przedstawicieli firm telekomunikacyjnych. Kwestionowane praktyki jakich
dopuszczają się...