Aktualności

kamper
WAKACJE – CO WARTO WIEDZIEĆ? ZMIANA PRZEPISÓW OD 1 LIPCA 2018 ROKU.
9 lipca 2018 0:00
W dniu 1 lipca 2018 roku weszły w życie nowe przepisy dotyczące imprez turystycznych i usług powiązanych (do umów podpisanych przed tą datą stosuje się dotychczasowe zasady).
RODO Ochrona danych osobowych - 25 maja 2018
RODO Ochrona danych osobowych - 25 maja 2018
25 maja 2018 8:48
od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie ich swobodnego przepływu (tzw. RODO).
„ABC MAŁEGO KONSUMENTA” kampania edukacyjna
„ABC MAŁEGO KONSUMENTA” kampania edukacyjna
30 maja 2017 11:05
W ramach realizowanego zadania w zakresie prowadzenia edukacji konsumenckiej w dniu 25 maja 2017 roku w sali konferencyjnej Centrum Balbina pracownicy biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów zorganizowali warsztaty dla uczniów klas trzecich tyskich szkół podstawowych pod hasłem...
Sprawozdanie z działalności Rzecznika w 2016 roku
Sprawozdanie z działalności Rzecznika w 2016 roku
31 marca 2017 8:47
Szczegółowe informacje o działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów w 2016 roku znajdą Państwo w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Tychy.
Gorączka świątecznych zakupów
Gorączka świątecznych zakupów
14 grudnia 2016 11:47
W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia, Miejski Rzecznik Konsumentów radzi jak świadomie i bezpiecznie przetrwać świąteczne zakupy.
„Klikamy z głową”
„Klikamy z głową”
25 października 2016 13:59
W dniach 20 – 21 października br. w Centrum Balbina w Tychach odbyły się warsztaty organizowane w ramach kampanii Urzędu Komunikacji Elektronicznej przy udziale Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Tychach.
Prawa pasażera
Prawa pasażera
21 lipca 2016 12:47
Jedną z instytucji realizujących kampanie z zakresu procedury reklamacyjnej usług turystycznych jest Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) . Aktualnie prowadzona jest II edycja akcji ECK Polska pt. "Wakacyjne latanie", która ma na celu przybliżenie uregulowań dotyczących praw pasażerów. ...
Bezpłatna Infolinia Konsumencka
Bezpłatna Infolinia Konsumencka
31 maja 2016 11:01
801 440 220   to nowy numer bezpłatnej Infolinii Konsumenckiej, uruchomionej przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Bezpłatne informacje prawne można uzyskać w dni powszednie w godzinach od  8.00 do 18.00 (koszt połączenia zgodny z taryfą...
ZAPROSZENIE - kampania edukacyjna UKE dla szkół
ZAPROSZENIE - kampania edukacyjna UKE dla szkół
18 maja 2016 10:06
Urząd Komunikacji Elektronicznej przy udziale Miejskiego Rzecznika Konsumentów prowadzi kampanię edukacyjną pod hasłem „MÓJ SMARTFON, MÓJ MAŁY ŚWIAT – KLIKAM Z GŁOWĄ” , skierowaną do najmłodszych konsumentów. Dzisiejsze telefony są urządzeniami wielofunkcyjnymi, nie tylko służą do...
Podejrzane praktyki firm telekomunikacyjnych
Podejrzane praktyki firm telekomunikacyjnych
18 maja 2016 9:19
Na przestrzeni ostatnich miesięcy do biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Tychach zgłosiło się już kilkadziesiąt osób, które, jak twierdzą, zostały wprowadzone w błąd przez nieuczciwych przedstawicieli firm telekomunikacyjnych. Kwestionowane praktyki jakich dopuszczają się...
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.